ההפגנות חוזרות: בחור ישיבה עריק נעצר בהפגנה בירושלים

    ציבור היראים יעמוד כחומה בצורה וללא שום פשרות, ויסרב בתוקף לשתף פעולה בתכניות השלטון לבולל את הציבור החרדי בחברה הישראלית ובהווי החיים המופקר והכפרני
    דוד קורצוייל 4 Comment on ההפגנות חוזרות: בחור ישיבה עריק נעצר בהפגנה בירושלים

    עיתון הפלס מפרסם הבוקר כי אמש, במהלך הפגנה בירושלים נעצר בן ישיבה שאינו מתייצב בלשכות הגיוס • הוועדה להצלת עולם התורה: "היהדות החרדית נערכת לקראת גל מחאה אדיר בעקבות המעצר המחפיר. הפגנות ייערכו בירושלים, אשדוד ומודיעין עילית"

    ציבור היראים יעמוד כחומה בצורה וללא שום פשרות, ויסרב בתוקף לשתף פעולה בתכניות השלטון לבולל את הציבור החרדי בחברה הישראלית ובהווי החיים המופקר והכפרני
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיתון "הפלס" מדווח הבוקר כי אמש נודע על מעצר בחור ישיבה עריק, בהפגנה בירושלים. בשל כך התכנסו אמש ראשי הוועדה להצלת עולם התורה מגזירת הגיוס לדון על דרכי הפעולה והמחאה בעקבות המעצר. כשעל פי המסתמן יתקיימו הפגנות בכל רחבי הארץ.

    ב"הפלס" נכתב הבוקר כי "אמש הגיעה לידי הוועדה להצלת עולם התורה הידיעה כי בן ישיבה נמסר לידי המשטרה הצבאית כמי  שהוטל עליו צו מעצר לאחר שנמנע מלהתייצב בלשכות הגיוס כהוראת גדולי ישראל שליט"א ובראשם רבנו מרן ראש הישיבה שליט"א. מפרטים ראשוניים עולה כי מדובר בתלמיד ישיבה חשובה בירושלים שנמנה על בני התורה הרשומים בארגון 'גבורי חיל', גוף מקביל לארגון 'בני עליה', שעליו נמנים תלמידי הישיבות מבני 'הישוב הישן' שאינם משתפים פעולה עם גזירת הגיוס.

    מבדיקה עולה כי בחור הישיבה נעצר באקראי ע"י המשטרה האזרחית כאשר נכח במחאות של יראי ד' מבני ירושלים נגד רדיפות הדת שבראשן גזירת גיוס בני הישיבות וכן חילולי השבת ההולכים ומתרבים בפלטרין של מלך ובכל ערי הארץ. בן הישיבה שנעצר ע"י משטרת ירושלים שלשום בשעת ערב, הובא אתמול, יום שני, בפני ביהמ"ש השלום, אשר הורה לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. הבחור נמסר לידי אנשי יחידת 'נחשון' של שירות בתי הסוהר המופקדת על העברת עצורים בעת הליכים משפטיים, שהחליטו למוסרו לידי המשטרה הצבאית. אמש הועבר בן הישיבה למתקן צבאי עד להעמדתו למשפט בפני גורמי השיפוט הצבאי.

    לאחר קבלת הידיעה אתמול, התכנסו ראשי הוועדה להצלת עולם התורה לדון בדרכי הפעולה והמחאה שיקיפו את כלל היהדות הנאמנה בארץ הקודש ובתפוצות, המכריזה ללא הרף על מאבק נחוש נגד גזירת הגיוס. "ציבור היראים יעמוד כחומה בצורה וללא שום פשרות, ויסרב בתוקף לשתף פעולה בתכניות השלטון לבולל את הציבור החרדי בחברה הישראלית ובהווי החיים המופקר והכפרני", מסרו ל'הפלס' דוברי הוועדה להצלת עולם התורה מגזירת הגיוס.

    הפגנות בירושלים, אשדוד ומודיעין עילית

    בהודעה מיוחדת שנמסרה הבוקר לעשרות אלפי איש נאמר כי ׳וכל הגולה תבער כמדורת אש, בחורי ישראל גיבורי החיל נתונים למשיסה ואנחנו לא נחשה. בהוראת רבינו מרן ראש הישיבה שליט״א לא יפקד מקום איש וכל הגולה תהיה כמדורת אש, מחאות המוניות יתקיימו היום בשעה 19:00 בערב במוקדים הבאים ברחבי הארץ, וכדלהלן: ירושלים, בצומת הרחובות בר אילן שמואל הנביא, ובצומת הרחובות שבטי ישראל וכביש מספר 1. בקרית ספר, בצומת שילת. בקרית ספר ובאשדוד יתקיימו הפגנות גם כן, איש בל יעדר.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      כל הכבוד, אשריהם ואשרי חלקם

      אנשים שהולכים לשם שמיים בלי שום ריוח ונגיעה רק למען שם שמיים [כפי שהם רואים, אפשר לחלוק]
      סובלים מבזיונות ורדיפות והפסדים כספיים, ולא מוותרים
      ולואי ויהי חלקי עמהם

    2. 3

      הועדה להצלת 'הפלס'טינים. הם המציקים הגדולים ביותר לעולם התורה.

    3. 2

      מענין מאד למה לא רואים אפי' אדם אחד מעל לגיל בינה.. ובודאי לא אחד הרבנים של המפלגה, מענין אם זה מצוה כ"כ גדולה שבשבילה מבטלים תורה מחללים שם שמים ומצערים רבבות מישראל, איך גדולי הרבנים ששולחים את כל הנשמות הצעירות שבידיהם לא זוכים גם הם להשתתף בזה?

    4. 1

      אם הם לא לומדים אולי באמת שיתגייסו?